Κυριακή, 21 Αυγούστου 2016

Στο Εργαστήρι Ζωγραφικής της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας- Μουσείο Γ.Ι.Κατσίγρα

Φέτος άρχισα μαθήματα στο εργαστήρι της Πινακοθήκης και ολοκλήρωσα το πρώτο από τα τρία έτη φοίτησης.

Έργα με μολύβι








Κάρβουνα




Ασπρόμαυρο ακρυλικό




Πειραματισμοί μου στην ακουαρέλα 







Και σήμερα τελείωσα το πρώτο μου ακρυλικό σε μουσαμά!

Η προσήλωση στη διαδικασία αυτή είναι για μένα το καλύτερο χαλαρωτικό.

Σχεδόν έτοιμο: 




Άρχισε η δεύτερη χρονιά...




Αρχή με μολύβι να θυμηθούμε τι μάθαμε....





Συνέχεια με κάρβουνο. Αυτό μου άρεσε πολύ

Το πρώτο μου "επίσημο" ακρυλικό




Σήμερα έκανα ένα ακρυλικό για το κέφι μου.



Το ίδιο τελειωμένο


Τελείωσα και αυτο με τα χιλιάδες πανιά




Αυτό το άλογο μου άρεσε πολύ



Ήρθε χθες το καινούργιο μου καβαλέτο κι έτσι σκάρωσα ένα μικρό ακρυλικό... ένα πρόσωπο που ζούσε μέσα στο μυαλό μου




Ζωγραφίσαμε την Ελένη εκ του φυσικού. Νομίζω ότι πέτυχε



Ένα πολύ δύσκολο κεφάλι με περίεργο φωτισμό



Το τελευταίο έργο για φέτος: ένα αντίγραφο έργου της Συλλογής Κατσίγρα


Το υπέροχο πρωτότυπο του Οικονόμου





Μια νεκρή φύση που σχεδίασα φέτος το καλοκαίρι.




Ένα μικρούτσικο ακρυλικό που τελείωσα σήμερα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου